Realizacja zamówień i wysyłka

Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczy – zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Zamówienia obsługiwane są przez firmę IMKER – dzięki czemu masz pewność, że każda paczka została odpowiednio zabezpieczona, a książki dotrą do Ciebie w należytym stanie. Jeśli jednak otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wyślij koniecznie maila z numerem zamówienia na adres: kontakt@polsposobu.pl

Aktualne koszty dostawy podane są w formularzu złożenia zamówienia.

Realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski.

Płatności

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay, Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości. Wszystkie płatności odbywają się w bezpiecznym połączeniu.

Dostępne formy płatności:

1) przelew on-line / BLIK
2) za pomocą karty płatniczej:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

3) Za pomocą portfeli wirtualnych GooglePay i ApplePay.

Zwroty i reklamacje

Pamiętaj, że masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. W tym celu wyślij oświadczenie na adres: sklep@gamebook.pl i podaj numer zamówienia. Więcej informacji i wzory w Regulaminie.

Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka lub masz jakiekolwiek inne problemy z zamówieniem, koniecznie napisz na adres: kontakt@polsposobu.pl (podaj numer zamówienia) – z przyjemnością pomożemy.